Nietuczący deser – czyli coś słodkiego na diecie redukcyjnej

Podczas odchudzania – diety redukcyjnej czasem strasznie się chce nam coś słodkiego. Jak ktoś pilnuje bardzo diety i spożywanych kalorii wie, że zjedzenie przysłowiowego „batonika” rujnuje cały plan żywieniowy na danych dzień.Z racji, że postanowiłem zgubić parę kilogramów musiałem zredukować mocno spożywane kalorie.
Ale jak zjeść coś słodkiego co nie ma kalorii albo ma ich bardzo małą ilość i zapcha żołądek redukując uczucie głodu?

Nietuczący deser – czyli coś słodkiego na diecie redukcyjnej

Wpadłem na prosty sposób:

Kisiel z Biedronki + słodzik

(Może nie jest to super odkrycie na skalę światową ale wszystkie desery jakie znalazłem na internecie miały tylko w tytule, że są nietuczące. Połowa to propozycje deserów z owoców, gdzie owoce to sam cukier i kalorie.)

Kisiel (Twój Deser Biedronka) – połowa paczki (wersja 250ml – szklanka) ma: 11,6 kcal

Słodzik – 0,8 grama jedna saszetka = 3,1 kcal

Kisiel na słodziku ma w sumie tylko: 14,7 kcal

To tyle co nic, a pozwala na zaspokojeniu głodu na coś słodkiego przy okazji lekko zapychając i redukując uczucie głodu

Krótka instrukcja jak zrobić nietuczący deser – kisiel Biedronka w szklance:

1. Wsypujemy 18 gram kisielu + saszetkę słodzika

2. Zalewamy szklankę woda zimną! do 1/4 wysokości

3. Mieszamy

4. Świeżo zagotowaną wodę wlewamy do naszej mikstury jednocześnie szybko mieszając

5. Gotowe 😀

Dlaczego dałem instrukcje jak zrobić kisiel?

A to dlatego, że zwykły kisiel z Biedronki nie robi się jak te wersje „słodka chwila”, zalewając tylko wrzątkiem. Zalanie kisielu z Biedronki wrzątkiem spowoduje zrobienie się kulek z proszku, których nie da się później rozmieszać. Można to potem tylko wylać bo do spożycia się nie będzie nadawać.

Dodam jeszcze tylko, że kisiel z Biedronki kosztuje za 3 paczki czyli 6 szklanek całe 1,29 zł a słodzik około 8zł za 100 saszetek (Consweet).

Dlaczego kisiel z Biedronki?
Bo większość innych kisieli ma już w swoim składzie cukier, a ten nie.

Wersja cukrowa
Jak ktoś się boi słodzika i aspartamu można zrobić wersje z białym cukrem lub cukrem trzcinowym ale to już więcej kalorii. Jedna łyżeczka około 6g cukru to 24 kalorie + oczywiście 11,6 kcal kisiel.  Razem 35,6 kcal czyli ponad 2 razy tyle co wersja słodzikowa.

Smacznego !

Możliwość komentowania jest wyłączona.